SELAMAT DATANG!!!

Sebarang Tempahan hanya diterima melalui borang yang disediakan di blog ini.
Bagi produk "CUSTOM MADE", pembatalan hanya boleh dibuat selama 2 hari dari tarikh tempahan.

Untuk caj penghantaran RM6.00 dikenakan bagi seluruh Malaysia.

BORANG TEMPAHAN

Status Pelanggan: Regular
New
Nama:
Email:
Alamat (POS)
Poskod:
No. Telefon:
Cara Pembayaran(NUR MAIZURA ALIAS)
Tempoh Pembayaran (READY MADE):
Tempoh Pembayaran (CUSTOM MADE)
Sebab Kelewatan Pembayaran:
Komen/Pertanyaan:

This form powered by Freedback

Sunday 31 July 2011

Assalamualaikm...semua!
Hope ceria sentiasa, lagi-lagi menyambut ramadan kan?
Antara bulan yang mulia bagi umat Islam menyambutnya.

Tengah penat mata menghadap manik ni, sambil itu saya jugak nak ucapkan pada semua umat di luar sana, SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK!!


Suka tak?. mesti suka kan.? Kalau tanya saya, saya suka sangat. Bulan macam ini lah kite lebih mudah mendekatkan diri kita pada Allah Subhanahuwataala. InsyaAllah. Amin!.
Baiklah, tak perlu lah nak berceloteh panjang di sini, manik banyak lagi belum selesai.. Beratur ni. hehe...Kalau tidak selesai baju mereka, habis saya nanti. (^_^) 
Sekian dari saya. Wasalam.

No comments:

Post a Comment